“If you don't know where you are going, any road will get you there.”
Syafiqah Wan Kamarudin

Friday, December 24, 2010

Hello :)

Hello. :)
Sudah lama tak muncul di sini.
Mood untuk menulis agak terkurang. lalala.
Lebih kurang 2 bulan berada di rumah dengan damainya. :)
Pejam celik pejam celik pejam celik pejam celik pejam celik pejam celik pejam celik pejam celik.
Rasa mengantuk pulak. haha.
Pejam celik pejam celik.
Tinggal 1 minggu lagi untuk saya berada di rumah bersama keluarga.
Semester baru akan bermula.
Maka tugas sebagai pelajar bermula semula selepas 2 bulan menjadi penganggur. :)
Dalam masa 2 bulan,
Tak la banyak benda berlaku.
Hari hari sama sahaja.
Bangun tidur, terkinja kinja ke dapur, berlari lari ambik tuala, terketar ketar mandi sebab sejuk.
haha. :D
Petang, online.
Malam, tengok movie, berbual bual, bertukar pendapat, bercerita pasal orang, bersuka ria. :D
Oh, tak lupa juga, salah satu aktiviti saya ialah mempermainkan perasaan sepupu. haha.
Saya suka suasana itu. :D :D :D

_____________________________________________

04 December 2010
Hari Konvokesyen Saya.


Encik Wan Kamarudin dan Isteri, Puan Marzita.
Ibu dan Bapa saya. :)


Terima Kasih Daun Keladi UiTM!
I love>

No comments:

Post a Comment