“If you don't know where you are going, any road will get you there.”
Syafiqah Wan Kamarudin

Tuesday, November 2, 2010

saya sayang mereka

hah! hye! hehe. Jari terasa gedix nak tulis nie. haha. Sebab tiba tiba jer muncul mood jiwang dalam diri. Saya Sayang Mereka. :)

Walaupun panjang dan banyak saya menulis, mengarang, berleter dan mengarut di kat post nie, yang pastinya conclusionnya, Saya Sayang Mereka. :)

If the hero never comes to you

If you need someone you're feeling blue

If you're away from love and you're alone

If you call your friends and nobody's home

You can run away but you can't hide

Through a storm and through a lonely night

Then I show you there's a destiny

The best things in life

They're free

Thank you, Semua!



Syimi ( Tak Malu)

Liya (Malu tapi Mahu)


Alyaa (Tak Malu dan Tak Mahu)


Kak Jannah (Pemalu dan Semalu)


Kak Tim (Malu tapi Kadang kadang Tak Malu)


Farah (Sangat sangat Pemalu)

Mereka lah yang membentuk saya supaya tahu mana nak simpan perasaan malu dan mana nak lontarkan jikalau mahu. :p
Saya Sayang Kalian!


No comments:

Post a Comment