“If you don't know where you are going, any road will get you there.”
Syafiqah Wan Kamarudin

Thursday, December 1, 2011

Seandainya Dapat Kembali Ke Masa Dulu

Zaman kecik kecik dulu memang zaman yang sangat menggembirakan.
Main main tanpa banyak memikul tanggungjawab kan.
haha.
Mintak duit, dapat 20sen pun dah happy.
Dah dapat beli apa yang kita nak.
Besh kan.
:)
Pergi sekolah pun belajar simple simple jer.
Balik rumah, letak beg, lansung tak study pun tak apa.
Kalau abah umi suruh study, amek buku teks, baca depan tv, lepas 3 minit, tidur.
Tapi ok jer. sebab dulu senang jer. haha.

TAPI

Seandainya dapat kembali ke masa dulu,
Saya nak dapat 5A dalam UPSR.
Saya nak ganti B untuk English tu jadi A!

Seandainya dapat kembali ke masa dulu,
Saya nak belajar bersungguh-sungguh sebab cita-cita saya nak jadi doctor. :)

NAMUN

Sekarang dah terlambat.
Saya dah memilih jalan hidup saya.
Saya kena teruskan.
Gediknya saya.
:D

Okay, sambung baca articles!
Mexican Textiles Industry, Research Methodology!
Sambil makan Mamee Monster.
20sen jer dulu saya beli.
Heheheheheheng.
Gila!
Gracias . . . .



No comments:

Post a Comment